Interventii cognitiv-comportamentale in educatie

Interventii cognitiv-comportamentale in educatie

Pret:

90
00
Lei


Mai multe detalii »
Aceasta este o lucrare de referință pentru profesioniștii din domeniul educației, pentru clinicieni și pentru studenții din domeniu. Ea demonstrează că modelul cognitiv-comportamental este ideal în intervenţiile din mediul şcolar, pentru că răspunde nevoii instituțiilor de învățământ de a beneficia de servicii de sănătate mintală flexibile și de scurtă durată. Modelul cognitiv-comportamental permite desfășurarea în același timp a intervențiilor care se centrează pe factori situaționali, cognitivi, comportamentali, afectivi și sociali, inerenți în multe probleme întâlnite la tineri. Scrisă de profesioniști vizionari, ale căror texte exprimă tendințele actuale în intervențiile cognitiv-comportamentale aplicate în mediul școlar, această carte prezintă intervenții fundamentate științific pentru cele mai frecvente dificultăţi cu care se confruntă tinerii de vârstă școlară:depresieanxietateADHDhărțuirefurie, agresivitate, intimidaredizabilităţi de dezvoltaretulburări din spectrul autist dificultăți de învățarerefuz şcolarmutism selectivtulburări de comportament alimentarabuz de substanţeorientări sexuale: lesbiană, gay, bisexuală, transsexuală, identitate sexuală nedefinită Elementul de noutate al acestei ediții constă în abordarea unor subiecte precum hărțuirea digitală, consultanța părinților și a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitivă la nivelul școlii și tulburarea bipolară. Versiunea în limba română este traducerea ediţiei a doua a cărţii COGNITIVE-BEHAVIORAL INTERVENTIONS IN EDUCATIONAL SETTINGS. A Handbook for Practice, editată de Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner, Arthur Freeman. Această ediţie a apărut în anul 2012, la Routledge, Taylor & Francis Group LLC, New York. Cele 24 de capitole ale cărţii prezintă o descriere clară a fiecărei probleme, o trecere în revistă a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentală aplicate în școală și în afara ei, metode de evaluare, o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale, intervenții specifice și exemple ilustrative de caz. O altă secțiune descrie implementarea intervențiilor cognitiv-comportamentale în sistemul școlar pentru dezvoltarea rezilienței în context școlar, consultanța comportamentală, programele de disciplinare pozitivă implementate la nivel de sistem școlar, precum și reacţia în situaţii de criză din școală


Mai multe detalii »



Cărți Psihologia cognitiva
45.00lei
56.00lei
14.70lei
59.00lei
49.00lei
59.00lei

Vezi toate cărțile Psihologia cognitiva



Cărți Educatie
39.00lei

Vezi toate cărțile Educatie



Cărți Psihologie
39.90lei

Vezi toate cărțile Psihologie



Cele mai vândute cărți
0.00lei
139.90lei
60.00lei
28.00lei
49.50lei



Prima pagina