Implicatiile noilor tehnologii informationale in cresterea competitivitatii turistice

Mihai Costea

Implicatiile noilor tehnologii informationale in cresterea competitivitatii turistice

Pret:

58
00
Lei


Mai multe detalii »
Privind lucrurile din perspectiva macroeconomica putem observa cum tarile cu economii avansate s-au impus relativ usor intr-o pozitie dominanta pe piata turismului, datorita avantajelor competitive sustinutede nivelul general de dezvoltare, respectiv de volumul investitiilor publice si private. Mai nou, cum unele tari emergente incep sa recupereze din decalajele inregistrate. In acest context, se impune intrebarea: este Romania o astfel de tara? Prezenta lucrare are ca scop, pe de o parte, generarea unui raspuns cat mai pertinent la aceasta intrebare, iar pe de alta parte, determinarea stadiului general de adoptare a noilor tehnologii informationale si de comunicatii in sfera activitatii turistice din Romania si a implicatiilor acestor vectori in sporirea competitivitatii pe piata.


Mai multe detalii »



Cărți Turism si Mediu
25.00lei

Vezi toate cărțile Turism si Mediu



Cărți Stiinte Economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte Economice



Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
10.00lei
44.90lei
35.00lei
37.00lei
33.30lei
44.90lei



Prima pagina