Implicatiile noilor tehnologii informationale in cresterea competitivitatii turistice
Mai multe detalii
»
Privind lucrurile din perspectiva macroeconomica putem observa cum tarile cu economii avansate s-au impus relativ usor intr-o pozitie dominanta pe piata turismului, datorita avantajelor competitive sustinutede nivelul general de dezvoltare, respectiv de volumul investitiilor publice si private. Mai nou, cum unele tari emergente incep sa recupereze din decalajele inregistrate. In acest context, se impune intrebarea: este Romania o astfel de tara? Prezenta lucrare are ca scop, pe de o parte, generarea unui raspuns cat mai pertinent la aceasta intrebare, iar pe de alta parte, determinarea stadiului general de adoptare a noilor tehnologii informationale si de comunicatii in sfera activitatii turistice din Romania si a implicatiilor acestor vectori in sporirea competitivitatii pe piata.
Mai multe detalii
»
Cărți Turism si Mediu
Vezi toate cărțile Turism si Mediu
Cărți Stiinte Economice
Vezi toate cărțile Stiinte Economice
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina