Ghid al comunicatorului din institutiile publice. Editia a 2-a

Ana Dinescu

Ghid al comunicatorului din institutiile publice. Editia a 2-a

Pret:

42
00
Lei


Mai multe detalii »
In ultimele doua decenii piata comunicarii institutionale din Romania s-a schimbat in permanenta, pornind practic de la zero, de la o cultura inchisa, a secretomaniei, care folosea informatia in scopuri preponderente propagandistice si ideologice. Rolul relatiilor publice si al comunicarii in aproape orice demers ce se adreseaza spatiului public a devenit din ce in ce mai mare, nu doar in scopul obtinerii de avantaje materiale, dar si pentru castigarea unor pozitii simbolice pe o piata reala sau virtuala. Ideea realizarii acestui Ghid a aparut ca urmare a experientelor institutionale personale din perioada 2004- 2008 care care mi-au aratat ca, desi in mediul privat si, din ce in ce mai frecvent - desi nu intotdeauna in mod constant si profesionist - in cel politic, modul in care se comunica este foarte aproape de standardele occidentale, mediul institutional, in special la nivelul organismelor centrale cu care am avut o directa experienta, nu a finalizat inca procesul insusirii completa a alfabetului dialogului de baza cu opinia publica. Importanta unei comunicari eficiente, organizate si care urmareste rezultate ce merg dincolo de organizarea unui eveniment nu este intotdeauna constientizata pe deplin.


Mai multe detalii »



Cărți Dezvoltare sociala

Vezi toate cărțile Dezvoltare sociala



Cărți Filologie, Filosofie
54.00lei
22.00lei

Vezi toate cărțile Filologie, Filosofie



Cărți Filologie
5.99lei
2.99lei
11.99lei

Vezi toate cărțile Filologie



Cele mai vândute cărți
42.00lei
33.00lei
57.75lei
105.00lei
0.00lei
33.00lei



Prima pagina