Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii, editia a 2-a revizuita si adaugita

Emilia Pascu

Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii, editia a 2-a revizuita si adaugita

Pret:

27
00
Lei


Mai multe detalii »
Castigarea si pastrarea unui numar insemnat de clientii fideli reprezinta pentru orice companie, un puternic avantaj pe piete din ce in ce mai competitive deoarece in conditii de gestionare eficienta clientii sunt o parte a pietei greu accesibila altor ofertanti. De fapt sunt cea mai importanta sursa a companiei pentru profitul prezent si pentru viitoarea crestere economica. Initial, satisfacerea nevoilor clientului reprezenta doar o premiza a unui marketing eficient. In prezent, in conditiile trecerii clientilor in mod facil de la un ofertant la altul, se impune in mod firesc fidelizarea acestora prin actiuni si programe specifice, constand in oferirea unor avantaje (oferte promotionale, reduceri de pret, carduri de fidelitate etc.). De asemenea sunt necesare strategii care mizeaza pe declansarea entuziasmului clientilor. Entuziasmul poate fi determinat prin oferte personalizate, avand drept rezultat propagarea sa in grupurile de referinta ale clientilor, in centrul strategiei oricare


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Emilia Pascu


Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
55.00lei
24.00lei
48.90lei
49.99lei
49.00lei
39.00lei
58.00lei
49.00lei
29.00lei



Prima pagina