Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii, editia a 2-a revizuita si adaugita
Mai multe detalii
»
Castigarea si pastrarea unui numar insemnat de clientii fideli reprezinta pentru orice companie, un puternic avantaj pe piete din ce in ce mai competitive deoarece in conditii de gestionare eficienta clientii sunt o parte a pietei greu accesibila altor ofertanti. De fapt sunt cea mai importanta sursa a companiei pentru profitul prezent si pentru viitoarea crestere economica. Initial, satisfacerea nevoilor clientului reprezenta doar o premiza a unui marketing eficient. In prezent, in conditiile trecerii clientilor in mod facil de la un ofertant la altul, se impune in mod firesc fidelizarea acestora prin actiuni si programe specifice, constand in oferirea unor avantaje (oferte promotionale, reduceri de pret, carduri de fidelitate etc.). De asemenea sunt necesare strategii care mizeaza pe declansarea entuziasmului clientilor. Entuziasmul poate fi determinat prin oferte personalizate, avand drept rezultat propagarea sa in grupurile de referinta ale clientilor, in centrul strategiei oricare
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina