Teoria generala a curriculumului educational
Mai multe detalii
»
Conceptul curriculum tinde sa acopere aproape toate domeniile cuprinse in secolul al XIX-lea in pedagogia generala, a carei pulverizare in numeroase ?stiinte ale educatiei? in secolul XX e supusa actualmente, odata cu evolutia teoriei curriculumului, unui proces de reintegrare teoretica si practica. Teoria curriculumului educational a devenit, in opinia multora, cea mai importanta disciplina pedagogica. Nu este inca o stiinta pe deplin constienta de importanta ei teoretica, de gravitatea responsabilitatilor sale morale si sociale, dar exista dovezi ca stiinta curriculumului a progresat foarte mult si ca se afla deja in pragul maturitatii.Lucrarea urmareste evolutia teoriei curriculumului in spatiul educational euroatlantic, prezentand diversele ei etape, pentru ca in final sa fie consemnate tendintele si conceptia autorului cu privire la optimizarea curriculara in prezent si in viitor.Cuprins:Aventura epistemologica a unui concept exotic;O viziune exhaustiva asupra curriculumului educational;Primele curricula implicite si tacite;Modernitatea pedagogica si curricula explicite;Odiseea curriculumului modern in secolul XX;Optimizarea moderna a curriculumului: teoria si tehnologia;Preludii la simfonia curriculara postmoderna;Deceniul cataclismelor curriculare;Stenochoria si metamorfozele curriculumului educational in epoca postmoderna.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.stiintele educatiei
Vezi toate cărțile Collegium.stiintele educatiei
Cărți Stiinte politice
Vezi toate cărțile Stiinte politice
Cărți Sociologie
Vezi toate cărțile Sociologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina