Studiu privind satisfactia consumatorilor de servicii religioase oferite de Biserica Ortodoxa Romana
Mai multe detalii
»
Subiectul marketingului in cadrul serviciilor religioase ortodoxe oferite de Biserica Ortodoxa Romana (BOR), consider ca este o tema de mare actualitate, in actualul context national si international, controversata prin prisma dezbaterilor si implicatiilor asupra consumatorilor de servicii religioase care privesc actiuni ce „apartin sufletului si vietii spirituale” si care furnizeaza „hrana spirituala si morala credinciosilor”, un subiect destul de delicat pentru publicul larg, deoarece am incearcat sa sondez aspecte subtile si intime legate de gradul de satisfactie al consumatorului de servicii religioase. In alegerea subiectului prezentei lucrari am plecat de la observatia potrivit careia, in contextul actual, in spatiul public, prin mijloacele media, se asociaza cu BOR, stereotipuri, judecati si stari afective nefavorabile care, fondate sau nefondate, isi pun amprenta pe comportamentul credinciosilor (actuali si potentiali) care participa la serviciile religioase of
Mai multe detalii
»
Cărți Sfaturi Practice
Vezi toate cărțile Sfaturi Practice
Cărți Religie
Vezi toate cărțile Religie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina