Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala
Mai multe detalii
»
Volumul de fata propus de Ciprian Ionel Hretcanu (Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala) constituie, credem noi, o aparitie binevenit in peisajul publicatiilor aparute recent sub egida Editurii Economice. Aceasta intrucat acest studiu/volum este focalizat esential pe tehnici/instrumente de aplicare a tehnologiei digitale la nivel de firme/institutii publice si oricare alt tip de grup social structurat ierarhic. Asa se cunoaste, criza globala din 2008-2010, cat si criza sociala generata de Covid-19, a obligat decidentii politici, guvernele institutiile publice, universitatile, investitorii, managerii si alte categorii sociale sa-si redefineasca complet relatiile de lucru cu diverse categorii de stakeholders si sa recurga masiv la itc pentru optimizarea output-lui oferit societatii.
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina