Psihologie educationala
Mai multe detalii
»
Lucrarea abordeaza exhaustiv problematica psihologiei educationale. Cartea, deosebit de utila atat profesorului, cat si psihologului sau consilierului scolar, pune in valoare importanta fundamentarii stiintifice a aplicatiilor educationale, autorul fiind preocupat mai ales de: - procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii; -rolul componentei motivationale in managementul invatarii; -pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii; -deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.; -reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim; -practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei. Cuprins Introducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare
Mai multe detalii
»
Cărți Pedagogie Metodica
Vezi toate cărțile Pedagogie Metodica
Cărți Stiinte Umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina