Oamenii inaintea profitului
Mai multe detalii
»
Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai presus de oameni sunt depasite si nu fac decat sa le traga inapoi. A aparut astfel o noua categorie de antreprenori, cei pentru care oamenii sunt mai importanti decat profitul, creand in acest fel un adevarat plan de marketing, cat se poate de sustenabil: angajatii multumiti muncesc mai mult, cu un randament vizibil mai bun. Se straduiesc intr-o masura mai mare sa isi faca clientii fericiti, care, la randul lor, vor cheltui mai multi bani, vor fi mult mai loiali brandului si vor recomanda produsele sau serviciile familiei ori prietenilor. Dale Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului ca modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu numai obligatoriu de adoptat, ci si surprinzator de profitabile.
Mai multe detalii
»
Cărți Practic
Vezi toate cărțile Practic
Cărți Dezvoltare personala
Vezi toate cărțile Dezvoltare personala
Cele mai vândute cărți
Prima pagina