Marketingul firmei. Studii de caz
Mai multe detalii
»
Capitolul 1 Marketing la IULIUS MALL SUCEAVA. Obiective și orientări 1. Prezentarea companiei IULIUS MALL SUCEAVA Activitatea de marketing la IULIUS MALL SUCEAVA Evidențierea elementelor referitoare la piață, clienți existenți și potențiali, concurenți Aplicarea unui chestionar pentru a afla opinia clienților cu privire la IULIUS MALL SUCEAVA Capitolul 2 Marketing la PROFI 1. Prezentarea companiei PROFI 1. 1. Istoricul companiei PROFI 1. 2. Structura organizatorică 2. Zona de activitate și descrierea pieței 3. Piața-țintă 4. Auditul de marketing 4. 1. Auditul intern 4. 2. Auditul extern 5. Concurența 6. Analiza SWOT 7. Obiectivele de marketing 8. Politicile și strategiile de marketing 8. 1. Politica de produs 8. 2. Politica de preț 8. 3. Politica de promovare 8. 4. Politica de plasare 9. Programul de marketing 10. Cercetare privind determinarea satisfacției clienților supermarketului „Profi” Capitolul 3 STARBUCKS România. Cercetare de marketing 1. Prezentare
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina