Marketingul firmei. Studii de caz

Alexandru-Mircea Nedelea

Marketingul firmei. Studii de caz

Pret:

45
00
Lei


Mai multe detalii »
Capitolul 1 Marketing la IULIUS MALL SUCEAVA. Obiective și orientări 1. Prezentarea companiei IULIUS MALL SUCEAVA Activitatea de marketing la IULIUS MALL SUCEAVA Evidențierea elementelor referitoare la piață, clienți existenți și potențiali, concurenți Aplicarea unui chestionar pentru a afla opinia clienților cu privire la IULIUS MALL SUCEAVA Capitolul 2 Marketing la PROFI 1. Prezentarea companiei PROFI 1. 1. Istoricul companiei PROFI 1. 2. Structura organizatorică 2. Zona de activitate și descrierea pieței 3. Piața-țintă 4. Auditul de marketing 4. 1. Auditul intern 4. 2. Auditul extern 5. Concurența 6. Analiza SWOT 7. Obiectivele de marketing 8. Politicile și strategiile de marketing 8. 1. Politica de produs 8. 2. Politica de preț 8. 3. Politica de promovare 8. 4. Politica de plasare 9. Programul de marketing 10. Cercetare privind determinarea satisfacției clienților supermarketului „Profi” Capitolul 3 STARBUCKS România. Cercetare de marketing 1. Prezentare


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Alexandru-Mircea Nedelea
46.40lei


Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
73.00lei
30.45lei
50.00lei
29.00lei
32.30lei
29.95lei
36.75lei



Prima pagina