Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
Mai multe detalii
»
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor. Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezint? o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii. Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul: Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor? Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau: Care este gradul de loialitate a cumparatorilor? Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut
Mai multe detalii
»
Cărți Sfaturi Practice
Vezi toate cărțile Sfaturi Practice
Cele mai vândute cărți
Prima pagina