Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand

David A. Aaker

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand

Pret:

50
33
Lei


Mai multe detalii »
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor. Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezint? o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii. Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul: Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor? Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau: Care este gradul de loialitate a cumparatorilor? Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: David A. Aaker


Cărți Sfaturi Practice

Vezi toate cărțile Sfaturi Practice



Cele mai vândute cărți
59.90lei
50.00lei
18.00lei
10.00lei
69.00lei
54.00lei
59.99lei
59.00lei



Prima pagina