Inovatia ca solutie in afaceri

Michael E. Raynor, Clayton M. Christensen

Inovatia ca solutie in afaceri

Pret:

16
99
Lei


Mai multe detalii »
Paradoxul cresterii unei firmeIn cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi, pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza. Dar de ce este cresterea constanta si substantiala atat de dificil de obtinut? Surprinzator, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. Si nici din cauza unor clienti prea nestatornici sau a inovatiei imprevizibile. ?Initiativele de afaceri esueaza - afirma Clayton M. Christensen si Michael E. Raynor - deoarece firmele isi spoliaza in mod nechibzuit propriul potential disruptiv, inainte ca ideile noi cu adevarat bune sa apuce macar sa prinda contur.?Cartea de fata arata cum pot companiile sa rezolve aceasta dilema, creand ele insele disruptii de piata, in loc sa se lase distruse de acestea. Bazandu-se pe ani de cercetari aprofundate si pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirma ca inovatia poate fi un proces predictibil, care sa determine in final cresterea profitabila si sustenabila. Christensen si Raynor identifica, mai intai, fortele care-i imping pe manageri sa ia decizii inoportune tocmai in procesul de inchegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispozitia managerilor un nou cadru de lucru, destinat sa-i ajute pe acestia in demersul de creare a conditiilor potrivite, la momentul potrivit. In cele din urma, disruptia astfel realizata va avea succes. Iata cateva dintre problemele la care aceasta carte da solutii:Cum ne dam seama daca o idee are potential disruptiv sau nu?Ce situatii concurentiale avantajeaza companiile stabile si care ii favorizeaza pe nou-veniti?Ce segmente de consumatori vizam mai intai, daca avem o oferta inedita?Ce activitati ar trebui externalizate si care ar trebui pastrate in interiorul companiei?De unde ar trebui sa provina banii cu care finantam o noua afacere?Cum alegem cei mai potriviti manageri, pentru a pune in practica noua idee?Cum ne pozitionam pe piata acolo unde vor fi profiturile in viitor?Dezvaluind principii contraintuitive, care va vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovatiei, aceasta carte de referinta in literatura economica internationala va arata cum puteti crea un motor de crestere disruptiva, menit sa alimenteze perpetuu succesul oricarei companii.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Michael E. Raynor, Clayton M. Christensen


Cărți Profit

Vezi toate cărțile Profit



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante
25.99lei

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
49.90lei
47.20lei
55.00lei
39.90lei
25.00lei



Prima pagina