Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol
Mai multe detalii
»
Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul propus odata cu ceasca de cafea.Valoarea pe care o anumita experienta o are pentru un individ determina valoarea ofertei si dicteaza strategia companiilor. Daca participati la competitie bazandu-va numai pe pret, pierdeti in cursa pentru avantajul competitiv.Bunurile si serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmeaza sa fie ridicata, sustin Pine si Gilmore, dand la iveala spectacolul Economiei experientei ? o noua era economica si un model de abordare a lumii afacerilor. Inspirati-va din regulile de joc ale lumii teatrului si veti schimba cultura firmei si viata consumatorilor.Publicata in peste 12 limbi si considerata una dintre cele mai bune carti din toate timpurile, Economia experientei este manualul cu ajutorul caruia managerii pot incepe sa regizeze experiente de neuitat.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina