Dictionarul comunicarii integrate de marketing
Mai multe detalii
»
In prezent, specialistii in domeniul marketingului utilizeaza o gama extrem de larga de mijloace de comunicare, comparativ cu perioadele anterioare. Acest mod de a include in cadrul mixului comunicational o intreaga diversitate de mijloace (publicitate, relatii publice, marketing direct, promovarea vanzarilor) face parte dintr-un concept mai larg, cunoscut sub denumirea de comunicare integrata de marketing. Un element cheie al conceptului este acela ca sistemul comunicatiilor integrate de marketing asigura coordonarea tuturor eforturilor de marketing intr-un plan unitar si singular, ce cuprinde un mesaj ce poate fi inteles de catre consumatori, indiferent ce mijloc de comunicare este ales pentru a transmite mesajul, care trebuie sa apara ca o parte componenta a unui intreg, si nu ca o entitate separata. Iar in conditiile in care fiecare element comunicational nu este integrat cu celelalte, el poate transmite un mesaj diferit, fapt ce creeaza confuzie in randul consumatorilor si afecteaza intregul efort de marketing.
Desi impactul sistemului comunicational integrat de marketing nu este pe deplin inteles, tot mai multi specialisti in domeniul industriei publicitare au incredere in conceptul comunicarii integrate si solicita agentiilor de publicitate sa-si modifice activitatile pentru a adauga publicitatii si alte forme ale comunicarii de marketing, succesul in afacerile publicitare fiind doar al celor care vor intelege acest lucru.
Dictionarul isi propune sa prezinte celor interesati (practicieni, profesori, studenti) peste 1200 dintre cei mai utilizati termeni din domeniu, astfel incat acestia sa inteleaga cat mai bine comunicarea integrata de marketing.
Mai multe detalii
»
Cărți Dictionare tematice
Vezi toate cărțile Dictionare tematice
Cărți Dictionare si Enciclopedii
Vezi toate cărțile Dictionare si Enciclopedii
Cele mai vândute cărți
Prima pagina