Comunicare si marketing educational
Mai multe detalii
»
Cartea Comunicare si marketing educational se adreseaza studentilor, profesorilor si decidentilor implicati in managementul si in marketingul educational. Prin continut, propunem o regandire a pozi?ionarii comunicarii si a marketingului educational in domeniul educational, din perspectiva filosofiei sistemice, constructive, axiologice si praxiologice, precum si din perspectiva ethosului profesional, puse in ecuatie in contextul actual de dezvoltare durabila locala si de cetatenie globala. Valorile identificabile in impactul comunicarii si al marketingului educational sunt diferite de cele clasice sub aspectul sustenabilitatii, al valorilor adaugate, al creativitatii si al inovarii din perspectiva postmoderna a educatiei. Internetul, cultura, socialul si piata mondiala sunt medii de inva?are, iar atractivitatea, inva?area participativa si exersarea in comunita?i de inva?are devin elemente esentiale in comunicare si in marketingul educational. Ca urmare, utilizam, in aceasta carte
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina