Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing
Mai multe detalii
»
Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile ? actuale si viitoare ? ale consumatorilor. Aceasta presupune, in mod necesar, existenta unui sistem informational bine pus la punct, dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza, prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului. Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina