The Luxury Book. Cum se construieste un brand de lux
Mai multe detalii
»
In ultimii 20 de ani, au fost publicate numeroase carti despre domeniul luxului, intr-o varietate de limbi, iar motivul este evident: industria luxului se extinde rapid, atat in randul noilor clienti de pe pietele bine stabilite, cat si in acele tari in care, pana de curand, piata de lux a fost slab dezvoltata sau chiar inexistenta. Cererea ? in crestere ? pentru produse si servicii de lux se resimte deosebit de puternic in moda, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, bauturi spirtoase, precum si in gastronomie. Informatii regasite in The Luxury Book, primul manual din Romania despre industria luxului publicat in urma cu 8 ani. O editie adaugita si imbunatatita se impunea nu doar fata de noul profil al consumatorului si de noile canale prin care acesta este conectat la brand-urile favorite, ci in special fata de sustenabilitate, o datorie morala comuna spre care, treptat, intreaga societate se obliga in numele unui vitor echitabil. Cea de-a doua editie, The Luxury
Mai multe detalii
»
Cărți Sfaturi Practice
Vezi toate cărțile Sfaturi Practice
Cele mai vândute cărți
Prima pagina