Riscul și brandurile corporative

Laurentiu Mihai Treapat

Riscul și brandurile corporative

Pret:

26
97
Lei


Mai multe detalii »
"Am urm?rit cu interes ?i satisfac?ie progresul ?i rezultatele cercet?rilor efectuate de autor asupra sistemului bancar ?i economiei în general, înc? din perioada când acesta activa la ASE Bucure?ti. Baza de date cercetat? este una impresionant? prin complexitatea ?i relevan?a ei. A început cercetarea înc? din anul 2000 ?i a continuat-o pe întreaga perioad? a crizei economice ?i post-criz?, rezultatele cercet?rii fiind valorificate în 3 c?r?i având ca beneficiari speciali?ti ai managementului riscurilor sau studen?i. Cartea de fa?? continu?, actualizeaz?, adaug? ?i completeaz? cu experien?a practic? ?i de cercet?tor a autorului, o trud? început? cu mul?i ani în urm?. Ea se dovede?te foarte valoroas? pentru studen?ii de la ?tiin?e economice, management, business ?i administra?ie tocmai prin continuitatea cercet?rii ?i esen?a rezultatelor, care, pentru cei care îl cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul a?tept?rilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar." - Profesor universitar dr. Anca Gabriela ILIE, Academia de Studii Economice Bucure?ti


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Laurentiu Mihai Treapat


Cele mai vândute cărți
39.99lei
27.00lei
39.90lei
46.90lei
38.38lei



Prima pagina