PACHET: Legislatia personalului din administratia publica si Administratia publica 2017. Culegere de acte normative
Mai multe detalii
»
Personalul administratiei publice este unul din elementele componente ale organului administratiei publice, alaturi de mijloacele materiale si financiare, competenta si capacitatea administrativa. Prin aceasta notiune se intelege totalitatea persoanelor care, in baza unei pregatiri de specialitate, desfasoara activitatea in cadrul unui organ al administratiei publice. Personalul este structurat pe linii ierarhice si functii cuprinzand diverse categorii: a) functionari publici; b) persoane care ocupa functii de demnitate publica; c) persoane care ocupa functii asimilate functiilor de demnitate publica; d) persoane care isi desfasoara activitatea in baza unui contract individual de munca. Culegerea cuprinde acte normative care reglementeaza statutul personalului din administratia publica, cu preponderenta al functionarilor publici; prezentam principalele acte normative in vigoare, adnotate cu dispozitii conexe, hotarari prealabile pentru dezlegarea unor chestiuni de drept, decizii p
Mai multe detalii
»
Cărți drept
Vezi toate cărțile drept
Cele mai vândute cărți
Prima pagina