Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
Mai multe detalii
»
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare de Iuliana Cetina. Cuprins: Cuvant inainte Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor Capitolul 2. Particularitati ale calitatii in servicii Capitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor Capitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in servicii Capitolul 5. Compartamentul consumatorului de servicii Capitolul 6. Strategii de marketing in servicii Capitolul 7. Politica de produs Capitolul 8. Politica de pret Capitolul 9. Politica de distributie Capitolul 10. Politica de comunicare Capitolul 11. Rolul personalului in marketingul serviciilor Capitolul 12. Marketingul relational in servicii Capitolul 13. Planul de marketing Capitolul 14. Relatia eficienta - marketing in servicii Capitolul 15. Particularitati in managementul serviciilor Partea a II-a Capitolul 16. Particularitati ale aplicatii marketingului in serviciile financiar bancare Capi
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina