Marketingul adresat femeilor. Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial
Mai multe detalii
»
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei, in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular. In etapa de planificare, cercetatorii, managerii de brand, directorii de vanzari, directorii de marketing sau directorii din advertising - toti cei implicati in comunicarea cu clientul - ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile, cota de piata si profitul net: femeile. In aceasta a doua editie a lucrarii,
Mai multe detalii
»
Cărți Sfaturi Practice
Vezi toate cărțile Sfaturi Practice
Cele mai vândute cărți
Prima pagina