Economia mass-media

Manuela Preoteasa, Raluca-Nicoleta Radu

Economia mass-media

Pret:

0
00
Lei


Mai multe detalii »
O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor. Din cuprins: Industriile culturale ? Logici de productie si modele de afaceri ? Politicile media si interesul public ? Politica editoriala si crearea de valoare ? Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic ? Glosar de media planning si de cercetare a audientei


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Manuela Preoteasa, Raluca-Nicoleta Radu


Cele mai vândute cărți
39.90lei
26.10lei
29.00lei



Prima pagina