Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
Mai multe detalii
»
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate ? lucruri pe care si concurenta le poate realiza. Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes ? ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit?s Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut ? pentru a afla de ce unii marketeri reusesc
Mai multe detalii
»
Cărți Sfaturi Practice
Vezi toate cărțile Sfaturi Practice
Cele mai vândute cărți
Prima pagina