Competența pedagogică digitală
Mai multe detalii
»
Competen?ele digitale de prim? instan??, la profesori ?i la elevi, nu mai sunt suficiente ast?zi pentru o educa?ie virtual?, ci sunt necesare contexte didactice gândite explicit în acest sens. Lucrarea Roxanei Apostolache încearc? s? r?spund? unor întreb?ri ?i dileme legate de competen?a pedagogic? necesar? în predarea online, dileme amplificate de contextul epidemiologic actual, ?i s? contribuie la formarea unui set de abilit??i specifice acestui domeniu. Venind în ajutorul profesorilor care vor s? ?tie cum s?-?i planifice ?i s?-?i organizeze eficient activitatea didactic? online, volumul propune un model general de proiectare a acesteia, pe care apoi îl particularizeaz? la o unitate de înv??are, respectiv o lec?ie. Autoarea abordeaz? ?i diferite situa?ii de înv??are în mediul virtual, modalit??ile în care pot comunica elevii în astfel de medii ?i efectele acestui tip de educa?ie asupra dezvolt?rii socio-emo?ionale. Pe lâng? strategii de predare, le ofer? profesorilor ?i solu?ii pentru m?surarea ?i aprecierea rezultatelor ob?inute de elevi în acest context formativ, prezentând câteva metode ?i instrumente de evaluare. Volumul se adreseaz? tuturor actorilor educa?ionali integra?i în sistemul de înv???mânt ?i nevoii lor de a gestiona cât mai eficient cerin?ele ?i exigen?ele pred?rii digitalizate. Alte titluri pentru Constantin Cuco? (prefatator): Psihologia educa?iei (2004) , Polirom Psihosociologie ?colar? (2013) , Polirom Dezvoltarea copilului ?i educa?ia timpurie (2016) , Polirom Educa?ia timpurie. Probleme ?i solu?ii (2016) , Polirom Managementul programelor de formare continu? a cadrelor didactice. Ghid practic (2020) , Polirom
Mai multe detalii
»
Cele mai vândute cărți
Prima pagina