Cercetarea de marketing
Mai multe detalii
»
Cercetarea de marketing reprezint? o lucrare de mare calibru, care îmbin? cuno?tin?ele vaste de psihologie, marketing ?i statistic? ale autorului cu experien?a sa practic? din cadrul unui prestigios institut de cercetare de pia??. Autorul porne?te de la probleme concrete de marketing ?i arat? ce fel de cercet?ri sunt necesare, cum trebuie efectuate ?i cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente. Cartea î?i ofer? toate resursele de care ai nevoie ca s? proiectezi, s? realizezi ?i s? interpretezi o cercetare de marketing sau de opinie public?.Vei g?si util? dezbaterea problemelor de baz? cu care se confrunt? marketingul în ce prive?te: psihologia consumatorului, segmentarea pie?ei, pozi?ionarea m?rcii, produsul, publicitatea, pre?ul ?i distribu?ia. Apelând la informa?iile din aceast? lucrare, vei putea: s? în?elegi psihologia consumatorului; s? cuno?ti metode din practica cercet?rii actuale, prezentate în cele mai mici am?nunte; s? afli cum po?i s? p?trunzi în mintea consumatorului ?i s? g?se?ti solu?ii practice la probleme concrete de marketing; s? ?tii cum s? folose?ti rezultatele cercet?rii pentru a lua decizii de succes; s? comunici eficient cu cercet?torii ?i s? comanzi cercet?rile de care ai nevoie, în calitate de manager sau practician de marketing. Cuprinz?toare ?i plin? de observa?ii pertinente, cartea lui Petre Datculescu descrie metodele ?i tehnicile care au revolu?ionat disciplina cercet?rii consumatorului ?i au intrat în practica de zi cu zi a marilor companii ?i institute de cercetare. Alte titluri pentru Petre Datculescu (autor): Cercetarea practic? de marketing (2013) , Brandbuilders Consultan?? ?i management. Solu?ii pentru criz? (2015) , Prior
Mai multe detalii
»
Cele mai vândute cărți
Prima pagina